Založ si blog

Archív: marec, 2014

Misia v USA

V januari sme zacali zbierat financie a ludia, ktori maju tu v Usa s fundraisingom skusenosti nas odhovarali od toho, ze to za dva a pol mesiaca nemame sancu stihnut, ze nech zacneme fundraisingovat na akcie, ktore budu cez letne prazdniny. Ale Boh mi dal vieru a my sme sa pustili do roboty na Slovensku aj v Usa. Na Slovensku mame skvely tim ludi, ktori su velmi kreativni a ktori vyzbierali skoro […]

Pokračovanie článku

Prvi bankari

„Ďakujem za zvezenie,“ poďakoval som furmanovi ktorý ma odviezol na poslednom úseku mojej cesty. Zoskočil som z voza, ktorý bol doplna naložený obilím a dopadol som na zem. Presnejšie by som mal povedať, že som dopadol do hovien, ktoré boli všade na zemi. Možno by som to mohol označiť aj jemnejším slovom, ale skutočnosť nebola jemná. A ja rozprávam tak, ako ma život […]

Pokračovanie článku

Skvelý pokrok v technológii

Obrovský rozmach tzv. 3D tlačiarní je neprehliadnuteľný. Pomaly každý týždeň sa objavujú správy o novom pokroku v tom, čo všetko je možné vyrobiť prostredníctvom tejto technológie. V krátkosti ide o to, že 3D tlačiareň (veľmi podobná tradičnej tlačiarni, ktorú máte doma alebo v kancelárii) vytlačí alebo skôr vyrobí predmet, ktorý sa veľmi podobá predlohe […]

Pokračovanie článku

Co s romskou otazkou?

„Čo máme jesť? Čo máme jesť?“ kričali na starostu Rómovia a bránili 3 vrecia zemiakov, ktoré pred jeho očami ukradli vo vedľajšej dedine. Bol rád, že nedostal po hube. Toto sa udialo v jednej z malých obcí košického kraja. Ono to vyzerá ako scéna z undergroundového filmu ale bohužiaľ je to realita. Celé to opisoval takto: „Isiel som do mesta kupit pre […]

Pokračovanie článku

Pre vsetkych fajciarov

Milí fajčiari Po prečítaní článku o obmedzení fajčiarov z druhej strany mi nedalo sa k tomu trošku vyjadriť. Súhlasím s tézami že štát je dílerom „ľahkej“ Milí fajčiari Po prečítaní článku o obmedzení fajčiarov z druhej strany mi nedalo sa k tomu trošku vyjadriť. Súhlasím s tézami že štát je dílerom „ľahkej“ -podľa mňa […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 19707x
Priemerná čítanosť článkov: 1971x

Autor blogu

Kategórie